tisdag 23 augusti 2011

Kampanj för Peak Oil-tidning

Det finns specialtidningar för alla smaker, i vårt hem har det passerat bland annat sådana för traktorer, skogsbranschen, byggnadsvård och odling. Men det finns bara en tidning som behandlar Peak Oil, de ekonomiska problemen som vår värld står inför nu och dessutom klimatproblematiken, och den tidningen är förstås tidningen Effekt. Jag har ju till och med själv förekommit i den, när en journalist och fotograf kom ut till mig på landet i rykande snökanon. I nästa nummer ska man till exempel syna teknofixarna.

Jag har som kanske någon har sett en liten annons uppe i högra hörnet, klicka på den så kommer ni till ett formulär där ni kan fylla i era uppgifter för att få ett provexemplar. Eftersom jag själv brukar köpa tidningen i lösnummer (för att den ska finnas i tidningsaffären) ska jag lyxa till det och få den i postlådan den här gången nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...